Monday 27 August 2012

Pengenalan Teknik Beladiri


Mempelajari seni mempertahankan diri atau teknik beladiri sangat penting zaman sekarang ini ditambah lagi dengan kes-kes yang cukup menakutkan dan mengerikan seolah-olah kejadian jenayah semakin berleluasa dan setiap orang sudah pasti terdedah kepada risiko kejadian yang tidak diingini.



Namun disebalik kes dan kejadian saban hari masih lagi kurang menyedarkan orang ramai betapa pentingnya ilmu beladiri kepada diri sendiri disaat keadaan getir yang mana kalau diamalkan mungkin boleh menyelamatkan nyawa. Tidak dinafikan masih ramai lagi yang ketakutan diluar sana dan masih mengharapkan bantuan pihak keselamatan semata-mata tanpa berusaha lebih serius untuk mencegah dan melindungi diri sendiri mahupun keluarga tersayang.

Saya terpanggil untuk berkongsikan cerita, pengalaman dan sedikit pengetahuan dengan anda semua untuk sama-sama kita berusaha belajar seni mempertahankan diri atau teknik beladiri yang dapat digunakan disaat-saat perlu dan seterusnya menjadi amalan dan latihan setiap hari bagi menghadapai sebarang kemungkinan yang tidak diingini. Kita hanya merancang tapi yang menentukan hanyalah Allah, bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan dan mencegah itu lebih baik dari mengubati.

Apakah peranan dan sikap kita apabila membaca, mendengar dan melihat kejadian jenayah yang semakin berleluasa zaman sekarang ini, adakah kita hanya duduk berpeluk tubuh atau berusaha belajar ilmu atau teknik beladiri yang mudah paling tidakpun cara menangkis serangan musuh itupun sudah dapat mengelakkan dari terkena serangan. Lagi bagus kalau dapat belajar betul-betul dengan mengikuti kelas-kelas seni mempertahankan diri yang ada disekitat kawasan anda.

Sebenarnya ada cara mudah bagi mereka yang agak sibuk dan tiada masa untuk mengikuti kelas pembelajaran seni mempertahankan diri ini. Sekarang ini sudah ada mereka yang sanggup membantu anda untuk mengejarkan hanya melalui internet dan anda boleh belajar sendiri di rumah dengan hanya 10 minit sehari mampu melengkaokan diri anda dengan ilmu dan teknik beladiri yang mantap lagi berguna untuk diri anda dan keluarga.

Antara produk yang harus anda miliki adalah Rahsia Beladiri yang mana begitu menarik bagi saya kerana saya sendiri pengamal seni beladiri dan belajar beberapa teknik beladiri yang ada di Malaysia ini. Anda boleh klik pada banner dibawah ini untuk melihat lebih lanjut apakah yang terdapat dalam rahsia beladiri ini.






Produk diatas hanyalah cadangan saya jika anda rasakan menarik saya syorkan anda dapatkan segera kalau tidak anda bolehlah mengikuti mana-mana kelas pembelajaran seni mempertahankan diri yang lain.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...